Aanmeld procedure

De enige voorwaarde is dat je tussen de 45 en 60 jaar oud bent. Je hebt geen specifieke vooropleiding nodig.

Onze aanmeldingsprocedure is anders dan anders, maar heel eenvoudig. De procedure bestaat uit 4 stappen: aanmelden via de aanmeldingsbutton, daarna volgt 1 online test, dan de ‘Check-in’ (kennismakingsgesprek) en de bespreking van jouw assessment.

1. Meld je aan op de aanmeldingspagina en stuur ons jouw contactgegevens en vul de informatie in welke dagen van de week je beschikbaar bent.

2. Tijdens de Check-in, kom je de locatie bekijken en maak je kennis met de mensen van de organisatie en de coaches. We ronden tijdens de Check-in samen de aanmeldingsprocedure af en vertellen je alles over de mogelijkheden. Dit is ook bij uitstek het moment om al jouw vragen te stellen!

3. Na de Intake krijg je via een link een online test te doen. Zorg er wel voor dat je minstens twee uur hebt om dit te doen. Als je de test hebt afgerond, ( foute antwoorden zijn niet mogelijk – Het gaat om jouw competenties, drijfveren en werkstijl ) heb je een competentie paspoort waarmee je inzicht hebt in jouw vaardigheden. Met dat inzicht kun je logische keuzes maken en richting geven aan jouw persoonlijke ondernemersdoelen.

4. Na de Check-in en de assessment kunnen we door voor de volgende ronde. Dit is een testperiode van zes weken op de locatie, waar we aan de slag gaan met jouw persoonlijkheid, ideeën en ondernemersvaardigheden. Daarna beslissen we gezamenlijk of je verder gaat met Fase 2.

Belangrijk: op elk moment in het proces, kun je besluiten om te stoppen!