Werkbedrijf Coöperatie 040

Coöperatie 040 is een initiatief van Stichting Sinds 1965 met     als doel economisch welzijn te vergroten voor zelfstandig ondernemers. Gezamenlijk werken aan resultaten met ondersteuning van een ervaren team van business coaches die met hun kennis en ervaring startende en gevestigde ondernemers bijstaan met hun bedrijfsprocessen.

Coöperatie 040 is een professioneel netwerk van (aspirant) ondernemers en een inspirerende omgeving voor het delen van kennis. De plek waar ondernemende professionals werken aan de succesvolle opbouw en groei van hun bedrijf. Leden helpen elkaar door actief mee te denken in de bedrijfsvoering, het geven van workshops, persoonlijke gesprekken en inloopspreekuren.Voor leden is er een facilitair centrum met een werkplek.

“Samen kom je verder”

Dynamiek tussen mensen werkt als een katalysator: Je durft meer en gaat verder. Het zorgt ervoor dat je nèt die stap zet die nodig is om anders te denken. Op deze plek kom je tot de beste prestaties, innovaties en voel je je als ondernemer thuis.

Als lid van de coöperatie praat en beslis je mee over de bedrijfsvoering, hoe we samen de coöperatie verder vorm geven, sociaal, en duurzaam verantwoord.
Wat er nodig is aan facilitaire diensten en services en natuurlijk wat het aanbod van Coöperatie040 is aan ondernemers, cliënten, opdrachtgevers en afnemers.

Coöperatie 040 Eindhoven
samenondernemen@stichtingsinds1965.nl