SAMEN ONDERNEMEN

Voor het programma Samen ondernemen” is specifiek voor werkzoekende 45-plussers.

Wil jij meer met je talent doen en heb je al langer de droom om (deels) zelfstandig te willen ondernemen, maar weet je niet zo goed hoe je moet beginnen?

Met begeleiding en coaching van ervaren professionals, afkomstig uit het bedrijfsleven, bieden wij de                          ruimte om je talenten verder te ontwikkelen. Deze begeleiding is afkomstig van het                                                   Centrum voor Ondernemerschap, de Stichting Zilvervloot, WONDERLAB, Ontdek Jouw Talent en OKB.

Je kunt vrijblijvend en zonder risico aan dit programma deelnemen: met behoud van uitkering dus.
Wat bieden wij precies? Samen met de Gemeente en het Ministerie van SZW ontwikkelden wij een traject                          gericht op ondernemen en ondernemerschap. Tijdens dit traject bouw je gedurende ongeveer een jaar aan                        een gedegen, gestructureerd en gevalideerd ondernemingsplan, waarna je aan de slag kunt als ondernemer,                    alleen of als gezamenlijk initiatief.

Op eigen kracht een onderneming op zetten is een grote stap.
Bij ons staat dan ook coöperatief ondernemen centraal: hierbij gaan mensen samen aan de slag en worden                    kennis, ervaring en talent ten volste benut om elkaar te versterken.
Daarnaast worden gedreven studentondernemers aan de deelnemers gekoppeld.
Zij beheersen vaardigheden en actuele theorie van hedendaagse business en verdienmodellen en weten                         precies hoe je een moderne start-up begint.

Mail: info@stichtingsinds1965.nl